Меню
|
Виховна роботаВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У ШКОЛІ Виховна тема школи «Формування морально-духовної життєво компетентної особистості учня шляхом впровадження Основних орієнтирів виховання» Основні завдання 1. Створити умови для всебічного розвитку особистості, формувати навички здорового способу життя, спонукати її до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, самовиховання. 2. Формувати особистісні риси громадянина України. 3. Підтримувати та зміцнювати шкільні традиції, що сприяють створенню загальношкільного колективу та прикрашають його життя. 4. Розвивати організаторську активність учнівської молоді шляхом залучення до демократичного управління. 5. Виховувати в учнів школи дисциплінованість та організованість. 6. Вести пропаганду та широко використовувати педагогіку співробітництва, об’єднання дітей та батьків загальним інтересом до історії сім’ї, її родоводу. 7. Удосконалювати методичну майстерність класного керівника, спроможного компетентно і з повною віддачею займатися здійсненням виховної діяльності та ефективно вирішувати питання щодо виховання школярів. 8. Організовувати навчально-виховний процес на реалізацію державних та регіональних програм у галузі освіти. Пріоритетні напрямки виховної роботи у 2015/2016 навчальному році: - формування в учнів особистих рис громадян України, національної самосвідомості, виховання любові до рідного краю, свого народу, шанобливе ставлення до його культури, повагу, толерантне ставлення до культури всіх національностей, які проживають в Україні;
- посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів; Виховна робота в школі проводиться згідно з річним планом роботи школи та спрямована на збереження життя і здоров’я дітей, вироблення активної життєвої позиції школярів, виховання моральності і культури поведінки учнів, шанобливого ставлення до державних національних символів, становлення учня як особистості. Вирішення завдань виховної діяльності здійснювалося за такими напрямами: - ціннісне ставлення особистості до себе (превентивне виховання, правове виховання); - ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (громадянське виховання); · ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей (родинно-сімейне та моральне виховання); · ціннісне ставлення особистості до природи (екологічне виховання); · ціннісне ставлення особистості до праці (профорієнтаційне виховання); · ціннісне ставлення особистості до мистецтва (художньо – естетичне виховання); За цими напрямками були розроблені конкретні заходи, згідно з якими і проводилась цілеспрямована робота.
Традиційні загальношкільні заходи переглянути Планування виховних заходів за пріоритетними напрямками переглянути Зустріч 7а та 8а класів з воїном АТО. Година спілкування, присвячена Дню гідності та Свободи переглянути Виховна година у 7 класі на тему «У героїзмі мусить бути сенс... Пам’яті героїв Крут присвячується» переглянути Звіт Шевченківської ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів про проведену виховну роботу за І семестр 2015/2016 навчального року переглянути |
|